zx spectrum súťažné pravidlá

    :: všeobecne :::.

    k vášmu príspevku pridajte jednoduchý textový súbor s informáciami o názve kategórie, mene príspevku, kto je autor, kontaktné informácie. taktiež môžete pridať ďalšie informácie, ak chcete. všetka vaša tvorba musí byť prvý krát prezentovaná na FOReVER C party. ak sa rozhodnete zúčastniť nejakej sútaže bez vašej účasti na párty, nezaručujeme vám, že v prípade výhry obdržíte cenu. všetky príspevky sa po párty uvolnia ako freeware.


    :: hudba :::.
 

- toto je súťaž 50Hz chipovej hudby, nie samplovanej
- vašu hudbu skompilujte na adresu 49152 (#C000) a pošlite nám info ako ju prehrať (init, play a stop adresu)
- do sútaže prijímame len prvých 10 zaslaných hudieb
- iba jedna hudba na autora
- ak je hudba súčasťou inej práce, tá musí byť tiež prezentovaná v nejakej sútaži na FOReVERi


    :: grafika :::.

- klasický 6912 bajtov dlhý obrázok alebo ľubovolná softvérová technika na zvýšenie kvality zobrazenia (tú pošlite ako spúšťací kód, nezabudnite, že to musí bežať na súťažnom počítači)
- prosíme, žiadne skeny alebo konvertované veci, používajte svoje ruky
- iba dva obrázky od jednoho autora
- ak je váš obrázok súčasťou inej práce, tá musí byť tiež prezentovaná v nejakej sútaži na FOReVERi


    :: intro :::.

- dĺžka intra je maximálne 1024 bajtov, bez loadera
- intro musí korektne bežať na súťažnom počítači
- loader nemôže meniť nič v pamäti alebo systémových premenných (loader IBA nahrá a spustí kód)
- intro musí byť neinteraktívne
- intro môže obsahovať hudbu pre ay alebo beep
- ak je vaše intro súčasťou nejakého dema, toto demo musí byť tiež prezentované v demo súťaži na FOReVERi


    :: demo :::.

- demo musí bežať korektne na súťažnom počítači
- všetko nahrávanie musí byť z basicu, žiadne im2 loadery
- demo musí byť neinteraktívne a musí byť po prvý krát prezentované na FOReVERi


    :: poznámky :::.


  ako súťažný počítač bude použité zx spectrum +2. dbajte na pomalú a rýchlu pamäť a "pršanie" ULY (neumiestňujte im2 vektor do pomalej pamati: 16384-32768 a pomalých stránok). ay bude mať acb výstup zmiešaný s beepom. ak používate interlace alebo multikolory, spravte časovaciu rutinu kvôli rôznym verziám spectra a jeho klonov. všetky príspevky budú nahrávané z divIDE. pamätajte, divIDE je omnoho rýchlejšie ako disketová mechanika. prosime, dajte nám vedieť, ak váš príspevok pracuje iba v móde 128basicu. pokúste sa spraviť čo najmenej animácií ako je možné - spravte demo/intro a nie slideshow. po FOReVERi vám dáme 6 mesiacov na dokončenie vášho príspevku. potom dáme všetky príspevky na stiahnutie (ak o to nepožiadate, vydáme vaše príspevky hneď po párty).

:: zx spectrum pravidlá (2oo6o518) od mike/zeroteam


 
© 2øø6 cvm design & PHP & MySQL technology
freeWEBstyle