zx spectrum súťažné pravidlá

    :: všeobecne :::.

    k vášmu príspevku pridajte jednoduchý textový súbor s informáciami o názve kategórie, mene príspevku, kto je autor, kontaktné informácie. taktiež môžete pridať ďalšie informácie, ak chcete. všetka vaša tvorba musí byť prvý krát prezentovaná na FOReVER párty. ak sa rozhodnete zúčastniť nejakej sútaže bez vašej účasti na párty, nezaručujeme vám, že v prípade výhry obdržíte cenu. všetky príspevky sa po párty uvolnia ako freeware.


    :: hudba :::.
 

- toto je súťaž 50Hz chipovej hudby, nie samplovanej
- vašu hudbu skompilujte na adresu 49152 (#C000) a pošlite nám info ako ju prehrať (init, play a stop adresu)
- iba jedna hudba na autora
- ak je hudba súčasťou inej práce, tá musí byť tiež prezentovaná v nejakej sútaži na FOReVERi


    :: grafika :::.

- klasický 6912 bajtov dlhý obrázok alebo ľubovolná softvérová technika na zvýšenie kvality zobrazenia (tú pošlite ako spúšťací kód, nezabudnite, že to musí bežať na súťažnom počítači)
- prosíme, žiadne skeny alebo konvertované veci, používajte svoje ruky
- iba dva obrázky od jednoho autora
- ak je váš obrázok súčasťou inej práce, tá musí byť tiež prezentovaná v nejakej sútaži na FOReVERi


    :: intro :::.

- dĺžka intra je maximálne 1024 bajtov, bez loadera
- intro musí korektne bežať na súťažnom počítači
- loader nemôže meniť nič v pamäti alebo systémových premenných (loader IBA nahrá a spustí kód)
- intro musí byť neinteraktívne
- intro môže obsahovať hudbu pre ay alebo beep
- ak je vaše intro súčasťou nejakého dema, toto demo musí byť tiež prezentované v demo súťaži na FOReVERi


    :: demo :::.

- demo musí bežať korektne na súťažnom počítači
- všetko nahrávanie musí byť z basicu, žiadne im2 loadery
- demo musí byť neinteraktívne a musí byť po prvý krát prezentované na FOReVERi


    :: poznámky :::.


  ako súťažný počítač bude použité zx spectrum +2. dbajte na pomalú a rýchlu pamäť a "pršanie" ULY (neumiestňujte im2 vektor do pomalej pamati: 16384-32768 a pomalých stránok). ay bude mať acb výstup zmiešaný s beepom. ak používate interlace alebo multikolory, spravte časovaciu rutinu kvôli rôznym verziám spectra a jeho klonov. všetky príspevky budú nahrávané z divIDE. pamätajte, divIDE je omnoho rýchlejšie ako disketová mechanika. prosime, dajte nám vedieť, ak váš príspevok pracuje iba v móde 128basicu. pokúste sa spraviť čo najmenej animácií ako je možné - spravte demo/intro a nie slideshow. po FOReVERi vám dáme 6 mesiacov na dokončenie vášho príspevku. potom dáme všetky príspevky na stiahnutie (ak o to nepožiadate, vydáme vaše príspevky hneď po párty).

:: zx spectrum pravidlá (2oo6o518) od mike/zeroteam


 
© 2øø6 cvm design & PHP & MySQL technology
freeWEBstyle